گزارش برنامه جنوار داغی

بنام خالق کوهها:

گزارش برنامه جنوار داغی:

قله جنوارداغی با درجه سختی B3 /lll با ارتفاع 3975 متر از رشته کوه سبلان و در ضلع غربی سبلان واقع شده است.

روز جمعه

در روز جمعه 95 / 6 /26 در ساعت 5 صبح با یک دستگاه مینی بوس از تبریز به طرف مشکین شهر حرکت و بعد از گذر از روستای موییل در ساعت 10 /20 کوهنوردی را با 15 نفر از اعضاء باشگاه شروع نمودیم و لازم به توضیح است که مسیر صعود قله جنوار داغی کاملا" سنگلاخی می باشد. بعد از 3 ساعت و 55 دقیقه کوهنوردی در ساعت 14 / 15 به قله رسیدیم.
ابتدا برای شفای مریضان ، بخصوص برای پیشکسوت محترم باشگاه ، حاج آقا آزادگویان ، دعا و شفای عاجل آرزو کردیم.

( یا من اسمه دواء و ذکره شفاء )

و همچنین برای همنوردان فقیدمان علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدیم.
سپس بعد از استراحت کوتاه و گرفتن چند عکس یادگاری در ساعت 14 /30 فرود را شروع نمودیم.
هنگام فرود به علت ناپایداری جوی منظره بسیار زیبا و رویایی از ابرها و مه تشکیل گردید که در این برهه از فصل منطقه چشم انداز بی نظیری داشت.
در مدت کوتاهی هوای چهار فصل را یکجا لمس کردیم.
در ارتفاعات بارش برف، در میانه راه تگرگ و در ارتفاع پایین بارش باران لذت وصف ناپذیری به برنامه بخشید.
در ساعت 17 /30 برنامه به اتمام رسید.
بعد از اینکه دوستان غذای نهارشان را میل کردند در ساعت 18 / 30 با مینی بوس حرکت کردیم. به مناسبت سالروز تولد یکی از دوستان یک عدد کیک در مشکین شهر تهیه و همنوردان چند دقیقه ای به جشن و سرور پرداختند. و نهایتا" در ساعت 22 / 30 به تبریز رسیدیم.

اسامی شرکت کننده در برنامه:

11 رضا اله قلی
12 رضا مهدوی
13 مجید رزی منش
14 کمال توفیق ( سرپرست برنامه )
15 حسن شمس

آموزش مستمر
ارتقاء مهارت
کوهنوردی ایمن

تهیه و تنظیم گزارش 《 شمس 》

باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز...
ما را در سایت باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alptabriza بازدید : 207 تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 16:52