گزارش صعود تیغه تکه گایاسی:

بنام خالق کوهها:

تیغه تکه گایاسی یکی از کوههای سنگی و فنی به ارتفاع 2930 متر در جنوب غربی زنجان واقع شده است و تیغه مذکور 6 کیلومتر طول دارد.

روز اول

روز پنجشنبه 8 مهر 95 در ساعت 17 با دو دستگاه سواری به همراه 12 نفر از اعضاء باشگاه از تبریز به طرف زنجان حرکت کرده و دقیقا" 31 کیلومتر مانده به زنجان ( تابلوی آبی رنگ وسط گاردریل)
به سمت راست تغییر مسیر داده ( راه فرعی ) و بعد از عبور از روستای حاج ارش در ساعت 21 به روستای گلجیک رسیدیم. در خارج از روستا کمپ را ایجاد و شب را بیتوته کردیم.

روز دوم

روز جمعه 9 مهر 95 در ساعت 5 صبح بیدار باش و در ساعت 6 / 30 تیم اول به تعداد 8 نفر به سرپرستی خانم شعاعی فر برای صعود تیغه تکه گایاسی و تیم دوم به تعداد 4 نفر به سرپرستی آقای کیا برای صعود دیواره گلجیک پیاده روی را از روستای گلجیک به طرف اهداف مورد نظر شروع نمودیم. تیم اول پس از 7 ساعت و 10 دقیقه کوهنوردی در ساعت 13 / 40 به قله صعود کردیم.
لازم به توضیح است که برای صعود به قله تکه گایاسی نیاز به ابزار و کار فنی دارد و داشتن کارآموزی سنگنوردی از الزامات این برنامه است.
بعد از اینکه در قله چند دقیقه ای استراحت کردیم و چند مورد عکس یادگاری گرفتیم فرود را شروع و در ساعت 16 / 50 دقیقه به روستای آق کند رسیدیم و برنامه کوهنوردی تیغه تکه گایاسی به اتمام رسید و در ساعت 21 با صحت و سلامت به تبریز رسیدیم.

نفرات شرکت کننده در برنامه:

خانمها:
1 پریسا شعاعی فر (سرپرست برنامه )
2 آرزو قره داغی
3 مهناز بنی هاشم

آقایان
4 دکتر شعرباف
5 رضا طراحی
6 علی قلی داداش زاده
7 حمیدرضا توحیدی
8 حسن شمس

تهیه و تنظیم گزارش ( حسن شمس )

آموزش مستمر
ارتقاء مهارت
کوهنوردی ایمن

باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز...