گزارش خامنه میشو 96.02.08

به نام خلق کوه و جنگل و دشت و صحرا...

ساعت 6 صبح با یک دستگاه مینی بوس با 18 نفر از اعضای باشگاه از تبریز به سمت شهر شبستر روانه و در ساعت 7.40 در پارک این شهر به صرف صبحانه مشغول شدیم. ساعت 8.05 وارد شهر خامنه و در ادامه مسیر به سمت شهر دریان رفتیم . ساعت 8.55 صعود خود را با توضیح و شرح برنامه از سوی سرپرست و تقسیم وظایف ایشان از ارتفاع 1952 اغاز کردیم. پس از گذر از دره ها زمین های غنی از ریواس را مشاهده و بعد از کمی استراحت و چیدن ریواس و لذت بردن از طبیعت بی کران خداوند ادامه  مسیر را طی کرده و به پای کوه رسیدم. صعود اصلی را با همدلی اغاز و در ساعت 13.05 به قله خامنه میشو در ارتفاع 2964 متر رسیدیم. پس از استراحت و صرف چای و میوه در دیواره چین سنگی و گرفتن عکس های ماندگار در کنار بزرگان و پیشکسوتان و محو در تماشای سکوت مه و باد و کوه های همجوار و صیقل روح و معراج درون و لمس عمق زیبایی ها مسیر رفته را بازگشته و پس از پیمودن 17.52 کیلومتر در مدت زمان 9 ساعت و 11 دقیقه برنامه را در ساعت 18.10  به اتمام و پس از کمی استراحت روانه تبریز گشتیم.

اعضای برنامه : 1- حاج صمد احمد نژاد 2- حاج عباس آزاد گویان 3- خانم مهناز میر شکاری     4  - فرهاد فتحعلی زاده 5- صمد عزیزی 6- حجت خادم 7- مهدی هدایی 8- رضا مهدوی 9- امین منصور فر 10- رضا الله قلی 11- حسین فخری 12- امیر حمیدی فر 13 احد بدری 14- علیرضا عسجدی

سرقدم : آقای حاج صمد احمدی نژاد
همنورد آخر : آقای حسین فخری
سرپرست : علیرضا عسجدی
مسئول فنی : خانم مهناز میر شکاری
مسئول کمک های اولیه : مهدی هدایی
مسئول تدارکات : امین منصور فر - رضا الله قلی - صمد عزیزی

ارديبهشت يعني تلائلو نور زرين آفتاب در عرصه بيكران ابها.
ارديبهشت يعني رقص كودكانه نسيم روي پوست سرسبز بيشه زار.

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 23  توسط باشگاه آلپ تبریز  |
باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز...
ما را در سایت باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alptabriza بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 20:40