گزارش برنامه علی علمدار

عشق ورزي شيوه والاي انسان است
(حسن وجدان بخش)

گزارش برنامه علی علمدار
روز جمعه 16تیرماه ساعت 5:35 دقیقه صبح از جلوی دفتر باشگاه حرکت کرده و ساعت 8:40 دقیقه به پای کوه رسیدیم که تقریبا فاصله کمی از روستای ارلان داشت حدودا پنج دقیقه طول کشید تا دوستان آماده حرکت باشند. بعد از مشخص شدن نفرات سر قدم، مسول فنی، امداد و نجات و نفر آخر توسط سرپرست برنامه، با راهنمایی همنورد عزیزمون آقای مولوی حرکات کششی و گرم کردن رو انجام دادیم. راس ساعت 8:55 دقیقه حرکت به سمت قله شروع شد. در استراحت¬هایی که در طول مسیر داشتیم استاد عزیزمون جناب طراحی واقعا به شعار باشگاهمون(کوهنوردی ایمن، ارتقاء مهارت و آموزش مستمر) عمل کرده و آموزش نحوه برداشتن و حمل باتون و همچنین تنظیم و نحوه گام¬برداری را توضیح دادند و در طی مسیر به سوالات دوستان در مورد کوهنوردی و تجهیزات آن خیلی با حوصله و دقیق پاسخ دادند.
در طول مسیر با دو چشمه مواجه شدیم که یکی از آنها به علت مسافت زیادی که آب طی می¬کرد گرم بود و زیاد قابل استفاده نبود، تا اینکه نزدیکی های قله به چشمه معروف"بابام وای" رسیدیم که واقعا آب بی¬نظیری داشت. بعد از پر کردن قمقمه¬ها و طی مسیر باقیمانده، حدود ساعت 13:35 دقیقه به قله رسیدیم. بعد از گرفتن عکس یادگاری و دعا برای سلامتی دوست عزیز و پیشکسوت محترم باشگاهمون جناب اقای شاکری حدود 20 دقیقه استراحت کرده و ساعت 14 در هوای واقعا عالی شروع به بازگشت از قله کردیم و در حدود ساعت 17 کنار ماشین رسیدیم. بعد صرف نهار و اقامه نماز، ساعت 18 به سمت تبریز راه افتادیم و ساعت 20:30 دقیقه جلوی باشگاه رسیدیم.
در این برنامه حدود 21 کیلومتر پیمایش و حدود 1213 متر تغییر ارتفاع داشتیم.
برنامه با حضور 17 نفر از اعضا باشگاه و 2 نفر میهمان اجرا شد.
همنوردان شرکت کننده در این برنامه:
خانم ها : پری مجیدنیا، منا قاسم¬زاد، سوانا دانغیان
آقایان: آزادگویان(سر قدم)، شرافتمند، طراحی(مسول فنی)، توحیدی(نفر آخر)، ملک¬نژاد (امداد و نجات)، ایوب مولوی، محمد واحدی، مجتبی ابراهیمی، حبیب کاظمیان، سعید سعدیان، رضا اله¬قلی، بهزاد حاج¬محمدزاده ، فرهاد فتح علی¬زاده، مهدی هدایی(سرپرست)
مهمانان برنامه، آقایان: ابراهیم پیری(مهمان) و بهزاد پایدار(مهمان)
نویسنده گزارش: آقای مهدی هدایی

برچسب‌ها: ع
+ نوشته شده در  دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ساعت 1  توسط باشگاه آلپ تبریز  |
باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز...
ما را در سایت باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alptabriza بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 19:10