گزارش برنامه جنگل نوردی از روستای مشند تا روستای گیلده

خش خش…صدای پای خزان است ، یک نفر در را به روی حضرت پاییز باز کند

سلام.
نقاشگر طبیعت اراده کرده بود تعدادی از صفحات آلبوم خود را به همنوردان آلپ نشان دهد.
برنامه جنگل نوردی حیران روز پنج شنبه ساعت یک با حرکت مینی بوس از دفتر باشگاه شروع شد و بعد از سوار شدن تمام اعضا شرکت کننده در مسیر شهر، و گذر از شهرستان بستان آباد و سراب و اردبیل وارد گردنه حیران شدیم. گردنه به علت وجود مه که لحظه به لحظه بر غلظت آن افزوده می شد زیبایی و عظمت خود را بیشتر نمایان می کرد. و نهایتا در مسیر پر پیچ و خم و پر شیب روستای مشند، شدت مه به حدی غلیظ گشت که برای کمک به دید راننده زحمت کش باشگاه "حسین آقا " به ناچار آقای ملک نژاد، صادقی، سعدیان و آقا حجت .... به نوبت قسمت هایی از مسیر را جلوی مینی بوس دویدند.
وقتی به محل کمپ شبانه رسیدیم و از مینی بوس پیاده شدیم از یک طرف محو زیبایی منطقه و مه غلیظ بودیم و از طرف دیگر چاره ای تحسین صاحب خانه " آقای اردشیر طرقدار " نداشتیم که هم اهل هنر و طبیعت دوست بوده و هم بسیار با سلیقه و مهمان نواز حضور داشتند.
شام خوشمزه را در محوطه ویلا و در هوای بسیار مه آلود صرف نموده و آماده استراحت شدیم تا صبح زود برنامه پیاده روی جنگل را شروع کنیم. صبح ساعت 30/5 بعد از صرف صبحانه و جمع آوری وسایل آماده حرکت شده و از ساعت 10/7 پیاده روی را شروع کردیم.
و از اینجا نقاشگر طبیعت شروع به صفحه زدن آلبوم خود کرد. چه تصاویری نشان داد این خالق و چه تحسین ها برانگیخت این ناظم، مگر می گذاشت دل آدم از این صحنه ها سیر و سیراب گردد. بارها اشک شوق و تحسین را در همنوردان به حرکت واداشت و خاطره ها ایجاد کرد، آیا می شود این صفحه ها و صحنه ها را از یاد برد. گویا سرپرست برنامه با نقاشگر طبیعت هماهنگ شده بود برای نشان دادن عظمت خلقت هایش و توانایی هایش در ایجاد زیبایی های خود.
بعد از عبور از روستاهای مشند-شاغولا-گودی اولر-زره ژیه و منطقه ساری بولاغ و مومبی بالا ، گلین داشی ، گوشا درمان و گذر از معابر زیبا و دیدن صحنه های تکرار نشدنی و تجربه هوای مه آلود و آفتابی و بارانی و بعد از چند نوبت چند دقیه ای استراحت و نیم ساعتی برای ناهار و بعد از طی 3/19 کیلومتر مسیر، عصر ساعت 17 به پای مینی بوس در روستای گیلده رسیده و با وجود عدم خواست قلبی همنوردان، با حرکت به سمت تبریز و رسیدن به منازل برنامه زیبای جنگل نوردی حیران پایان یافت.
تعداد اعضای عضو شرکت کننده: 9 نفر
تعداد میهمان شرکت کننده : 2 نفر
سرپرست برنامه :علی ملک نژاد
سر قدم : خانم صباحی و دکتر شعربافی
امدادگر : دکتر شعربافی
نفرآخر: وحید صادقی
اعضای شرکت کننده: آقایان دکتر شعربافی ، وحید صادقی، رضا مالک مهدوی،حجت خادم ،علی ملک نژاد،جابر بهشتی ،سعید سعدیان و خانم ها: لیلا احمد زاده و معصومه موسوی دو عضو جدید باشگاه و خانم صباحی و دختر شان خانم ماندانا عماد
نویسنده گزارش: دکتر شعربافی

باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز...